De prijzen van de nieuwe Volkswagen Polo zijn bekend. En dat betekent dat we ook kunnen inschatten wat je moet gaan bijtellen als je de Polo zakelijk gaat rijden.
Van oudsher is het goedkoopste model van Volkswagen niet meer dan een middel om de vanafprijs zo goedkoop mogelijk uit te laten vallen. De Polo is hierop geen uitzondering. In de Trendline moet je het zelfs doen zonder airco. Ga je de Polo leasen, dan zul je al snel uitkomen bij Comfortline of Highline uitvoering.
Met behulp van onderstaande tabel kun je zelf alvast een inschatting maken wat je maandelijks kwijt bent aan de Polo bij privé gebruik.
Motor | Uitvoering | Transmissie | Bijtelling |
---|---|---|---|
1.0 MPI | Trendline | Handgeschakeld vijfbak | €140 |
1.0 MPI | Comfortline | Handgeschakeld vijfbak | €161 |
1.0 TSI | Comfortline | Handgeschakeld vijfbak | €171 |
1.0 TSI | Comfortline | DSG Automaat | €187 |
1.0 TSI (115PK) | Comfortline | Handgeschakeld zesbak | €182 |
1.0 TSI | Highline | Handgeschakeld vijfbak | €183 |
1.0 TSI | Highline | DSG Automaat | €199 |
1.0 TSI (115 pk) | Highline | Handgeschakeld zesbak | €193 |
2.0 TSI | GTI | DSG Automaat | €267 |
1.6 TDI | Trendline | Handgeschakeld vijfbak | €183 |
1.6 TDI | Comfortline | Handgeschakeld vijfbak | €199 |
1.6 TDI | Comfortline | DSG Automaat | €215 |
1.6 TDI | Highline | DSG Automaat | €227 |
1.0 TGI (Gas) | Trendline | Handgeschakeld vijfbak | €157 |
1.0 TGI (Gas) | Comfortline | Handgeschakeld. vijfbak | €173 |
Bijtelling is netto, bij benadering, op basis van een modaal inkomen en inclusief inkomensafhankelijke kortingen. De daadwerkelijke bijtelling kan hoger of lager uitvallen, afhankelijk van de voor jou geldende belastingschijf.