Mobility Service lanceert een compleet nieuw logo

Een nieuw jaar, een nieuw logo! Mobility Service lanceert een compleet nieuw logo en vernieuwde huisstijl. De leasemaatschappij heeft de afgelopen jaren een behoorlijke groei doorgemaakt. In 2019 is Mobility Service met 62% gegroeid naar een vloot van ruim 6.250 voertuigen. Inmiddels bestaat Mobility Service uit een team van 41 collega’s. Daarnaast is er met de overname van Maxima Lease een vestiging in Den Haag bijgekomen. Bij deze groei en verandering hoort een passend logo en vernieuwde huisstijl. 

Mobility Service is momenteel dé leidende leasemaatschappij in Nederland op het gebied van het leasen van elektrische auto’s. Inmiddels is meer dan 20% van de vloot volledig elektrisch en rijden álle medewerkers elektrisch. De mindset van de early adaptor zit echt in het DNA van het bedrijf. Als innovatieve en persoonlijke leasemaatschappij vindt Mobility Service het belangrijk om dit ook in de fysieke identiteit uit te stralen. Het nieuwe logo en de vernieuwde huisstijl met de felle kleuren representeert hetgeen waar de leasemaatschappij voor staat.

Het nieuwe kleurenpalet symboliseert het jonge, frisse en innovatieve team met de persoonlijke en flexibele service die klanten van hen gewend zijn. De twee punten in het logo staan voor de ‘Mobility Service route’. Als klant van Mobility Service focus jij je op de route van ‘a naar b’, de leasemaatschappij regelt de rest.

Commercieel directeur Hilda Boerma: “We zijn ontzettend trots op ons nieuwe logo en onze nieuwe huisstijl. De nieuwe huisstijl past helemaal bij onze identiteit: jong, fris, dynamisch, plezier, innovatief, beweging en lef! Bovendien sluit deze vernieuwing perfect aan bij de volgende fase die we inslaan. We hebben een fantastisch jaar achter de rug, waarin we onze koppositie op elektrisch rijden nog verder hebben weten uit te bouwen en het is prachtig om het jaar 2020 dan ook te starten met een nieuwe, frisse huisstijl. “

Het logo en de vernieuwde huisstijl is ontworpen door Digital Agency The Valley. Een perfecte match, aangezien The Valley een klant is van Mobility Service. Als klant weet The Valley als geen ander wat een passende uitstraling is voor de klantgerichte aanpak van de leasemaatschappij. In de komende periode worden de websites, socials en alle overige online en offline huisstijldragers omgezet naar de nieuwe huisstijl. 

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *